Lediga jobb Barona Professionals AB i Mölndal

Se alla lediga jobb från Barona Professionals AB i Mölndal. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Mölndal som finns inom det yrket.

Rekryteringsassistent (deltid) till Barona, Göteborg

Nu söker Barona en supportstjärna som har vilja och förmåga att stötta i en av våra viktigaste verksamheter – rekrytering. I rollen som rekryteringsassistent kommer du att få en bred kunskap inom kompetensförsörjning och testa på samtliga av rekryteringsprocessens delar. Det är en otroligt givande roll för dig som önskar få praktisk och värdefull erfarenhet och jobba med drivna rekryterare i en snabbrörlig och spännande bransch. Om Barona Barona är en nor... Visa mer
Nu söker Barona en supportstjärna som har vilja och förmåga att stötta i en av våra viktigaste verksamheter – rekrytering. I rollen som rekryteringsassistent kommer du att få en bred kunskap inom kompetensförsörjning och testa på samtliga av rekryteringsprocessens delar. Det är en otroligt givande roll för dig som önskar få praktisk och värdefull erfarenhet och jobba med drivna rekryterare i en snabbrörlig och spännande bransch.

Om Barona
Barona är en nordisk pionjär inom kompetensförsörjning. Vi jobbar med bemanning, rekrytering och outsourcad kundserviceverksamhet. Vi finns med lokal närvaro i 10 länder och i Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Strömsund, Piteå och Falun. Ambitionen är att fortsätta växa och utmana vårt entreprenörskap för att bli en marknadsledande aktör i Norden.

Mer om rollen
I rollen ingår att stötta Baronas rekryterare och konsultchefer. Här blir din primära uppgift att driva rekryteringsprocesser framåt genom att stötta i till exempel annonsutformning, annonspublicering, intervjuer och referenstagning. Samtidigt kan du vid tillfällen driva egna rekryteringar, från start till mål och täcka upp för medarbetare som är frånvarande vid semester etc. Till rollen kan det även tillkomma andra sedvanliga kontorsuppgifter och uppgifter av mer administrativa slag. Du blir helt enkelt en hjälpande hand för många inom den svenska koncernen.

Detta är en rekrytering internt till oss på Barona och vi önskar att du kan starta tidig höst 2023.  Omfattningen kommer att variera vecka till vecka varpå en annan huvudsaklig sysselsättning är ett krav (t.ex. studerande). Du utgår från något av våra kontor i Stockholm, Göteborg eller Malmö, men det finns en stor flexibilitet i att utföra mycket av arbetsuppgifterna på distans.

Typiska arbetsuppgifter Stötta i alla delar av rekryteringsprocessen: annonsutformning och publicering, urval, intervjuer, referenstagning, kontakt med kandidater och kunder etc.
Administrera uppgifter och avtal i vårt affärssystem
Utföra kontorsuppgifter såsom postutskick, förberedelser av personalgåvor eller liknande
Behjälplig vid förberedelser av interna personalsammankomster
Mer om dig – vår nya stjärna!
Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och förtroendeingivande i både kund-, medarbetar- och kandidatrelationer. Du har en stor vilja att lära dig mer om en rekryterares arbetsvardag och arbetsuppgifter och vill utvecklas inom yrket. Engagemang och framåtanda är något som vi eftersöker hos Dig!

Kvalifikationer Studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%
Gymnasieexamen och gärna pågående/avslutad högskoleutbildning
Erfarenhet från servicebranschen
Flytande kunskaper i engelska och svenska
Vad kan vi erbjuda dig? 
På Barona får du vara en del av ett internationellt bolag som besitter stor kompetens där utvecklingsmöjligheterna är stora. Du erbjuds en brant utvecklingskurva och en möjlighet att arbeta med många spännande kunder och uppdrag.

Övertygad än? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men för frågor kring tjänsten, kontakta HR ansvarig Camilla Arvidsson |[email protected]

Sök tjänsten idag, urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Visa mindre

Fälttekniker sökes till spännande uppdrag i Mölndal

Vi söker dig som vill jobba som fältservicetekniker i Mölndal. Arbetsbeskrivning I rollen som Fältservicetekniker kommer du att arbeta ute på fältet hos våra kunder. Du kommer att arbeta i Mölndal med omnejd. Arbetsuppgifterna är varierande och är olika från kund till kund, men kan innebära installation/felsökning/reparation av kassasystem, scanners, PC-datorer, bankomater. Vi har kunder inom Finans, Handel, kontor och vi utför service, incidentjobb och i... Visa mer
Vi söker dig som vill jobba som fältservicetekniker i Mölndal.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Fältservicetekniker kommer du att arbeta ute på fältet hos våra kunder. Du kommer att arbeta i Mölndal med omnejd. Arbetsuppgifterna är varierande och är olika från kund till kund, men kan innebära installation/felsökning/reparation av kassasystem, scanners, PC-datorer, bankomater. Vi har kunder inom Finans, Handel, kontor och vi utför service, incidentjobb och installationer hos alla kunder.  

Arbetstiderna är under kontorstider på vardagar, i början kommer du få upplärning av en av våra andra tekniker. Rollen är en visstidsanställning med start omgående och du kommer vara anställd som konsult hos oss på Barona. 

Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter är:  Installation och felsökning av mjukvara 
Installation och felsökning av hårdvara 
Felsöka, konfigurera och reparera nätverk och nätverkskomponenter 
Butiksinstallationer 
Bankomat 

Vem är du? Du har erfarenhet inom installation, hårdvara, nätverk, skrivare och annan kringutrustning alt ett stort intresse för IT och teknik.
Du är bevandrad i Windows-miljö och van med att arbeta självständigt såväl som i team.
Som person är du kommunikativ, självständig, ansvarstagande och flexibel i ditt arbetssätt ute hos kund, och uppskattar att jobba tillsammans med andra för att uppnå era mål.
Du har administrativa kunskaper
Du pratar svenska och engelska obehindrat
Har B-körkort.

Om Barona
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag.

Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så kan ni höra av er till ansvarig rekryterare, Terese Hammargren ([email protected]). Visa mindre

Fälttekniker sökes till spännande uppdrag i Mölndal

Vi söker dig som vill jobba som fälttekniker i Mölndal. Arbetsbeskrivning I rollen som Fältservicetekniker kommer du att arbeta ute på fältet hos våra kunder. Du kommer att arbeta i Mölndal med omnejd. Arbetsuppgifterna är varierande och är olika från kund till kund, men kan innebära installation/felsökning/reparation av kassasystem, scanners, PC-datorer, bankomater. Vi har kunder inom Finans, Handel, kontor och vi utför service, incidentjobb och installa... Visa mer
Vi söker dig som vill jobba som fälttekniker i Mölndal.

Arbetsbeskrivning
I rollen som Fältservicetekniker kommer du att arbeta ute på fältet hos våra kunder. Du kommer att arbeta i Mölndal med omnejd. Arbetsuppgifterna är varierande och är olika från kund till kund, men kan innebära installation/felsökning/reparation av kassasystem, scanners, PC-datorer, bankomater. Vi har kunder inom Finans, Handel, kontor och vi utför service, incidentjobb och installationer hos alla kunder.  

Arbetstiderna är under kontorstider på vardagar, i början kommer du få upplärning av en av våra andra tekniker. Rollen är en visstidsanställning med start omgående och du kommer vara anställd som konsult hos oss på Barona. 

Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter är:  Installation och felsökning av mjukvara 
Installation och felsökning av hårdvara 
Felsöka, konfigurera och reparera nätverk och nätverkskomponenter 
Butiksinstallationer 
Bankomat 

Vem är du? Du har erfarenhet inom installation, hårdvara, nätverk, skrivare och annan kringutrustning alt ett stort intresse för IT och teknik.
Du är bevandrad i Windows-miljö och van med att arbeta självständigt såväl som i team.
Som person är du kommunikativ, strukturerad och flexibel i ditt arbetssätt ute hos kund, och uppskattar att jobba tillsammans med andra för att uppnå era mål.
Du är händig och har ett tekniskt intresse som syns i ditt arbete.
Du pratar svenska och engelska obehindrat, har B-körkort.

Om Barona
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag.

Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag. Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så kan ni höra av er till ansvarig rekryterare, Linnea Lundström ([email protected]). Visa mindre

Inköpare till spännande kund inom bil- och automationsindustrin!

Ansök    Sep 25    Barona Professionals AB    Inköpare
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen!    I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer ingå i företag... Visa mer
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö?
Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen! 
 
I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer ingå i företagets globala inköpsteam med ansvar för att projektleda och säkra upp löpande projekt och dagliga affärer. Teamet har hand om företagets exteriöra inköp med fokus på externa komponenter såsom belysning, speglar och vindrutetorkare med mera. 
 
Dagliga uppgifter och ansvarsområden
· Huvudansvar för företagets kommersiella frågor gentemot leverantörerna för att driva produktionen
· Diskutera kommersiella- och tidsmässiga konsekvenser gentemot leverantörer vid designförändringar inom projektet, samt sätta upp och förhandla om nya avtal
· Driva kostnadsersättningar, dels under programfasen samt löpande under produktion och vid förändringar.
· Delta i tvärfunktionella team inom teknik, kvalitet och tillverkning
·Vara pådrivande i förbättringsaktiviteter inom inköp och leverantörer
·Stödja årliga kommersiella förhandlingar med målet att minska kostnader och pris för området
· Administrationsarbete gällande transaktioner, uppdatering av prisfiler, rapportering av företagets prestationer
· Arbeta mot egna individuellt uppsatta mål 
· Genomföra marknadstestanalyser och benchmarkingstudier
 
Kompetenskrav
· Relevant utbildning
· 2-3 års erfarenhet som inköpare
· Mycket goda kunskaper på engelska i både tal och skrift
· Erfarenhet inom projektledning i en ingenjörsinriktad bransch och inom RD
· Erfarenhet av äffärssystemet SAP är meriterande
 
Vem är du?
Vi tror att du har ett sinne för affärer och motiveras att skapa nya affärsmöjligheter inom området. Du är målorienterad och gillar utmaningar, en vinnarskalle! Du har en god sammarbetsförmåga och är en kreativ problemlösare. Du trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och älskar att arbeta i team!
 
Övrig information
· Start: Omgående
· Omfattning: Heltid (kontorstider, mån-fre)
· Långsiktighet: Sista december, med goda chanser till förlängning
· Placering: Göteborg
 
Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Louise Hellberg ([email protected]).
 
Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Visa mindre

Inköpare till spännande kund inom bil- och automationsindustrin!

Ansök    Sep 27    Barona Professionals AB    Inköpare
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen!    I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer ingå i företag... Visa mer
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö?
Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen! 
 
I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer ingå i företagets globala inköpsteam med ansvar för att projektleda och säkra upp löpande projekt och dagliga affärer. Teamet har hand om företagets exteriöra inköp med fokus på externa komponenter såsom belysning, speglar och vindrutetorkare med mera. 
 
Dagliga uppgifter och ansvarsområden
· Huvudansvar för företagets kommersiella frågor gentemot leverantörerna för att driva produktionen
· Diskutera kommersiella- och tidsmässiga konsekvenser gentemot leverantörer vid designförändringar inom projektet, samt sätta upp och förhandla om nya avtal
· Driva kostnadsersättningar, dels under programfasen samt löpande under produktion och vid förändringar.
· Delta i tvärfunktionella team inom teknik, kvalitet och tillverkning
·Vara pådrivande i förbättringsaktiviteter inom inköp och leverantörer
·Stödja årliga kommersiella förhandlingar med målet att minska kostnader och pris för området
· Administrationsarbete gällande transaktioner, uppdatering av prisfiler, rapportering av företagets prestationer
· Arbeta mot egna individuellt uppsatta mål 
· Genomföra marknadstestanalyser och benchmarkingstudier
 
Kompetenskrav
· Relevant utbildning
· 2-3 års erfarenhet som inköpare
· Mycket goda kunskaper på engelska i både tal och skrift
· Erfarenhet inom projektledning i en ingenjörsinriktad bransch och inom RD
· Erfarenhet av äffärssystemet SAP är meriterande
 
Vem är du?
Vi tror att du har ett sinne för affärer och motiveras att skapa nya affärsmöjligheter inom området. Du är målorienterad och gillar utmaningar, en vinnarskalle! Du har en god sammarbetsförmåga och är en kreativ problemlösare. Du trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och älskar att arbeta i team!
 
Övrig information
· Start: Omgående
· Omfattning: Heltid (kontorstider, mån-fre)
· Långsiktighet: Sista december, med goda chanser till förlängning
· Placering: Göteborg
 
Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Louise Hellberg ([email protected]).
 
Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Visa mindre

Inköpare till spännande kund inom bil- och automationsindustrin!

Ansök    Aug 31    Barona Professionals AB    Inköpare
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen!    I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer ingå i företag... Visa mer
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö?
Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen! 
 
I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer ingå i företagets globala inköpsteam med ansvar för att projektleda och säkra upp löpande projekt och dagliga affärer. Teamet har hand om företagets exteriöra inköp med fokus på externa komponenter såsom belysning, speglar och vindrutetorkare med mera. 
 
Dagliga uppgifter och ansvarsområden
· Huvudansvar för företagets kommersiella frågor gentemot leverantörerna för att driva produktionen
· Diskutera kommersiella- och tidsmässiga konsekvenser gentemot leverantörer vid designförändringar inom projektet, samt sätta upp och förhandla om nya avtal
· Driva kostnadsersättningar, dels under programfasen samt löpande under produktion och vid förändringar.
· Delta i tvärfunktionella team inom teknik, kvalitet och tillverkning
·Vara pådrivande i förbättringsaktiviteter inom inköp och leverantörer
·Stödja årliga kommersiella förhandlingar med målet att minska kostnader och pris för området
· Administrationsarbete gällande transaktioner, uppdatering av prisfiler, rapportering av företagets prestationer
· Arbeta mot egna individuellt uppsatta mål 
· Genomföra marknadstestanalyser och benchmarkingstudier
 
Kompetenskrav
· Relevant utbildning
· 2-3 års erfarenhet som inköpare
· Mycket goda kunskaper på engelska i både tal och skrift
· Erfarenhet inom projektledning i en ingenjörsinriktad bransch och inom RD
· Erfarenhet av äffärssystemet SAP är meriterande
 
Vem är du?
Vi tror att du har ett sinne för affärer och motiveras att skapa nya affärsmöjligheter inom området. Du är målorienterad och gillar utmaningar, en vinnarskalle! Du har en god sammarbetsförmåga och är en kreativ problemlösare. Du trivs med att ha varierande arbetsuppgifter och älskar att arbeta i team!
 
Övrig information
· Start: Omgående
· Omfattning: Heltid (kontorstider, mån-fre)
· Långsiktighet: Sista december
· Placering: Göteborg
 
Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Louise Hellberg ([email protected]).
 
Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Visa mindre

Inköpare till spännande kund inom bil- och automationsindustrin!

Ansök    Aug 26    Barona Professionals AB    Inköpare
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen!  I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer bli en del av f... Visa mer
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen! 

I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer bli en del av företagets globala inköpsteam med ansvar för att projektleda och säkra upp löpande projekt och dagliga affärer. Teamet har hand om företagets exteriöra inköp med fokus på externa komponenter såsom belysning, speglar och vindrutetorkare med mera. 
 
Dagliga uppgifter och ansvarsområden
· Huvudansvar för företagets kommersiella frågor gentemot leverantörerna för att driva produktionen
· Diskutera kommersiella- och tidsmässiga konsekvenser gentemot leverantörer vid designförändringar inom projektet, samt sätta upp och förhandla om nya avtal
· Driva kostnadsersättningar, dels under programfasen samt löpande under produktion och vid förändringar.
· Delta i tvärfunktionella team inom teknik, kvalitet och tillverkning
·Vara pådrivande i förbättringsaktiviteter inom inköp och leverantörer
·Stödja årliga kommersiella förhandlingar med målet att minska kostnader och pris för området
· Administrationsarbete gällande transaktioner, uppdatering av prisfiler, rapportering av företagets prestationer
· Arbeta mot egna individuellt uppsatta mål 
· Genomföra marknadstestanalyser och benchmarkingstudier
 
Kompetenskrav
· Ekonomisk eller tekniskt inriktad utbildning på universitet eller motsvarande
· Förmåga att planera och driva ditt arbete självständigt och tidsenligt gentemot uppsatta mål 
· Du har känsla och erfarenhet av att göra affärer. Du drivs och motiveras av att förhandla! 
· Mycket goda kommunikativa kunskaper, framförallt på engelska
 Vem är du?
· Du motiveras av att identifiera/möjliggöra/skapa nya lösningar och nya affärsmöjligheter inom området
· Du är en vass och kreativ problemlösare!
· Du är målorienterad, affärsinriktad och gillar utmaningar, en vinnarskalle! 
· Du har en god samarbetsförmåga och älskar att arbeta i team!
· Du är inte rädd för att ta för dig och ta ledarrollen i processer och tvärfunktionella projekt
· Du har hög integritet och skinn på näsan!
 
Det är meriterande om du har…
· Tidigare arbetslivserfarenhet inom inköp eller som inköpare 
· Erfarenhet av projektledning i en ingenjörsinriktad bransch och inom RD
 
Övrig information
· Start: 22/8- 2022 alternativt 1/5-2022
· Omfattning: Heltid (kontorstider, mån-fre)
· Långsiktighet: Sista december
· Placering: Göteborg
 
Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Louise Hellberg ([email protected]).
 Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Visa mindre

Inköpare till spännande kund inom bil- och automationsindustrin!

Ansök    Aug 29    Barona Professionals AB    Inköpare
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen!  I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer bli en del av f... Visa mer
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen! 

I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer bli en del av företagets globala inköpsteam med ansvar för att projektleda och säkra upp löpande projekt och dagliga affärer. Teamet har hand om företagets exteriöra inköp med fokus på externa komponenter såsom belysning, speglar och vindrutetorkare med mera. 
 
Dagliga uppgifter och ansvarsområden
· Huvudansvar för företagets kommersiella frågor gentemot leverantörerna för att driva produktionen
· Diskutera kommersiella- och tidsmässiga konsekvenser gentemot leverantörer vid designförändringar inom projektet, samt sätta upp och förhandla om nya avtal
· Driva kostnadsersättningar, dels under programfasen samt löpande under produktion och vid förändringar.
· Delta i tvärfunktionella team inom teknik, kvalitet och tillverkning
·Vara pådrivande i förbättringsaktiviteter inom inköp och leverantörer
·Stödja årliga kommersiella förhandlingar med målet att minska kostnader och pris för området
· Administrationsarbete gällande transaktioner, uppdatering av prisfiler, rapportering av företagets prestationer
· Arbeta mot egna individuellt uppsatta mål 
· Genomföra marknadstestanalyser och benchmarkingstudier
 
Kompetenskrav
· Ekonomisk eller tekniskt inriktad utbildning på universitet eller motsvarande
· Förmåga att planera och driva ditt arbete självständigt och tidsenligt gentemot uppsatta mål 
· Du har känsla och erfarenhet av att göra affärer. Du drivs och motiveras av att förhandla! 
· Mycket goda kommunikativa kunskaper, framförallt på engelska
 Vem är du?
· Du motiveras av att identifiera/möjliggöra/skapa nya lösningar och nya affärsmöjligheter inom området
· Du är en vass och kreativ problemlösare!
· Du är målorienterad, affärsinriktad och gillar utmaningar, en vinnarskalle! 
· Du har en god samarbetsförmåga och älskar att arbeta i team!
· Du är inte rädd för att ta för dig och ta ledarrollen i processer och tvärfunktionella projekt
· Du har hög integritet och skinn på näsan!
 
Det är meriterande om du har…
· Tidigare arbetslivserfarenhet inom inköp eller som inköpare 
· Erfarenhet av projektledning i en ingenjörsinriktad bransch och inom RD
 
Övrig information
· Start: Omgående
· Omfattning: Heltid (kontorstider, mån-fre)
· Långsiktighet: Sista december
· Placering: Göteborg
 
Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Louise Hellberg ([email protected]).
 Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Visa mindre

Inköpare till spännande kund inom bil- och automationsindustrin!

Ansök    Aug 18    Barona Professionals AB    Inköpare
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen!  I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer bli en del av f... Visa mer
Är du en snabblärd, affärsinriktad och flexibel person som drivs att arbeta i en högteknologisk miljö? Vi söker nu en erfaren inköpare med känsla för projektledning till vår spännande kund inom bil- och automationsbranschen! 

I denna varierande roll erbjuds stora karriärsmässiga och personliga utvecklingsmöjligheter med mycket ansvar och målorienterat arbete såväl självständigt som tillsammans med motiverade kollegor i ditt team. Du kommer bli en del av företagets globala inköpsteam med ansvar för att projektleda och säkra upp löpande projekt och dagliga affärer. Teamet har hand om företagets exteriöra inköp med fokus på externa komponenter såsom belysning, speglar och vindrutetorkare med mera. 
 
Dagliga uppgifter och ansvarsområden
· Huvudansvar för företagets kommersiella frågor gentemot leverantörerna för att driva produktionen
· Diskutera kommersiella- och tidsmässiga konsekvenser gentemot leverantörer vid designförändringar inom projektet, samt sätta upp och förhandla om nya avtal
· Driva kostnadsersättningar, dels under programfasen samt löpande under produktion och vid förändringar.
· Delta i tvärfunktionella team inom teknik, kvalitet och tillverkning
·Vara pådrivande i förbättringsaktiviteter inom inköp och leverantörer
·Stödja årliga kommersiella förhandlingar med målet att minska kostnader och pris för området
· Administrationsarbete gällande transaktioner, uppdatering av prisfiler, rapportering av företagets prestationer
· Arbeta mot egna individuellt uppsatta mål 
· Genomföra marknadstestanalyser och benchmarkingstudier
 
Kompetenskrav
· Ekonomisk eller tekniskt inriktad utbildning på universitet eller motsvarande
· Förmåga att planera och driva ditt arbete självständigt och tidsenligt gentemot uppsatta mål 
· Du har känsla och erfarenhet av att göra affärer. Du drivs och motiveras av att förhandla! 
· Mycket goda kommunikativa kunskaper, framförallt på engelska
 Vem är du?
· Du motiveras av att identifiera/möjliggöra/skapa nya lösningar och nya affärsmöjligheter inom området
· Du är en vass och kreativ problemlösare!
· Du är målorienterad, affärsinriktad och gillar utmaningar, en vinnarskalle! 
· Du har en god samarbetsförmåga och älskar att arbeta i team!
· Du är inte rädd för att ta för dig och ta ledarrollen i processer och tvärfunktionella projekt
· Du har hög integritet och skinn på näsan!
 
Det är meriterande om du har…
· Tidigare arbetslivserfarenhet inom inköp eller som inköpare 
· Erfarenhet av projektledning i en ingenjörsinriktad bransch och inom RD
 
Övrig information
· Start: 22/8- 2022 alternativt 1/5-2022
· Omfattning: Heltid (kontorstider, mån-fre)
· Långsiktighet: Sista december
· Placering: Göteborg
 
Ansökan
Uppfyller du kvalifikationerna och är intresserad? Lägg in en ansökan redan idag! Vi önskar bara CV/meritförteckning gärna tillsammans med ett kortare brev om varför du är intresserad av just denna tjänst. Vi tar ej emot det via email utan det måste bifogas i ansökan via vårt system på grund av GDPR och hur vi hanterar personuppgifter. Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan slutdatum för annonsen. Vid ytterligare frågor gällande tjänsten så är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Louise Hellberg ([email protected]).
 Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! Visa mindre

Utesäljare till ett av Europas ledande textilserviceföretag

Ansök    Feb 4    Barona Professionals AB    Utesäljare
Utesäljare till ett av Europas ledande textilserviceföretag Är du en vass säljare som lockas av att vara med på en häftig resa inom textilservicebranschen? Nu har du chansen att bli en del av och expandera Lindström tillsammans med andra drivna, målmedvetna och kundfokuserade säljare! Tjänsten är en tillsvidareanställning som startar med en provanställning direkt hos Lindström. Arbetstiderna är kontorstider vardagar och du utgår från Göteborg. Tjänstebil... Visa mer
Utesäljare till ett av Europas ledande textilserviceföretag

Är du en vass säljare som lockas av att vara med på en häftig resa inom textilservicebranschen? Nu har du chansen att bli en del av och expandera Lindström tillsammans med andra drivna, målmedvetna och kundfokuserade säljare!

Tjänsten är en tillsvidareanställning som startar med en provanställning direkt hos Lindström. Arbetstiderna är kontorstider vardagar och du utgår från Göteborg. Tjänstebil ingår i jobbet samt bonus. Du kommer utgå från ditt hem och åka på kundbesök när det är aktuellt.

Om Lindström
Lindström är ett av Europas ledande textilserviceföretag med över 170 års erfarenhet inom textilbranschen. De erbjuder ett brett utbud av servicelösningar, från arbetskläder, skyddskläder, mattor, restaurang- och hotelltextilier till absorptionsmattor och torkdukar för industrin. Deras heltäckande service inkluderar behovsanalys, inköp, lagerhållning, uthyrning, tvätt och efterbehandling, leveranser, ersättning, och slutligen återvinning. Bland uppdragsgivarna finns både de stora hotellkedjorna och de små lokala hotellen representerade.

Om tjänsten
Du kommer att axla ett stort ansvar för säljprocessens alla delar; från prospektering och nykundsbearbetning till att hålla fysiska eller digitala kundmöten. Du kommer att arbeta självständigt och ha ett tydligt säljinriktat fokus samt en avgörande roll i att hitta lönsamma affärsrelationer för Lindström. Det är viktigt för rollen att du kan driva dig själv och ditt arbete framåt då ansvarig chef litar på att du gör det du ska.

För att lyckas i denna roll
För att vara framgångsrik i rollen som utesäljare tror vi att du har ett stort fokus på att ge god kundservice och en vilja att göra fina affärer. Du har några års dokumenterad erfarenhet av försäljning (B2B) alternativt erfarenhet inom hotellbranschen. Du är van att hålla kundmöten på egen hand och är bra på att skapa goda relationer med nya människor.

Mer om dig
Vi letar efter en flexibel och orädd person som vågar sätta höga mål och har ett fokus att uppnå dessa. Då ett område kommer vara bearbetning av nya kunder är det viktigt att du vågar utmana dig själv i rollen samt att du älskar att bygga relationer med människor. Förutom att du är flytande i svenska måste du behärska det engelska språket obehindrat. Vidare är du: Driven och gillar att arbeta mot försäljningsmål
Modig – du vågar ta tag i saker för att få det att hända
Disciplinerad och kan planera dina arbetsdagar självständigt
Engagerad och optimistisk även vid motgång
Flexibel och villig att resa utanför Göteborg vid behov
Har körkort (då du kommer köra runt till kunder med din tjänstebil)
Flytande i svenska och engelska
 
Vad kan Lindström erbjuda dig?
Det här är en riktigt bra möjlighet för dig som vill vara del av en spännande resa inom textilservicebranschen. På ett personligt och professionellt plan kommer det här uppdraget att utmana dig med en stor portion ansvar och du får chansen att påverka Lindströms tillväxtresa i en positiv riktning. Du erbjuds en fast lön samt bonus och tjänstebil i jobbet.

Välkommen med dig ansökan!
Välkommen att skicka in din ansökan. Vi kommer att behandla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I den här rekryteringsprocessen samarbetar Lindström med Barona. Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Isabelle Hyllienmark på [email protected] Visa mindre

Rekryteringsassistent (deltid) till Barona, Göteborg

Nu söker Barona en supportstjärna som har vilja och förmåga att stötta i en av våra viktigaste verksamheter – rekrytering. I rollen som rekryteringsassistent kommer du att få en bred kunskap inom kompetensförsörjning och testa på samtliga av rekryteringsprocessens delar. Det är en otroligt givande roll för dig som önskar få praktisk och värdefull erfarenhet och jobba med drivna rekryterare i en snabbrörlig och spännande bransch. Om Barona Barona är en nor... Visa mer
Nu söker Barona en supportstjärna som har vilja och förmåga att stötta i en av våra viktigaste verksamheter – rekrytering. I rollen som rekryteringsassistent kommer du att få en bred kunskap inom kompetensförsörjning och testa på samtliga av rekryteringsprocessens delar. Det är en otroligt givande roll för dig som önskar få praktisk och värdefull erfarenhet och jobba med drivna rekryterare i en snabbrörlig och spännande bransch.

Om Barona
Barona är en nordisk pionjär inom kompetensförsörjning. Vi jobbar med bemanning, rekrytering och outsourcad kundserviceverksamhet. Vi finns med lokal närvaro i 10 länder och i Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Strömsund, Piteå och Falun. Ambitionen är att fortsätta växa och utmana vårt entreprenörskap för att bli en marknadsledande aktör i Norden.

Mer om rollen
I rollen ingår att stötta Baronas rekryterare och konsultchefer. Här blir din primära uppgift att driva rekryteringsprocesser framåt genom att stötta i till exempel annonsutformning, annonspublicering, intervjuer och referenstagning. Samtidigt kan du vid tillfällen driva egna rekryteringar, från start till mål och täcka upp för medarbetare som är frånvarande vid semester etc. Till rollen kan det även tillkomma andra sedvanliga kontorsuppgifter och uppgifter av mer administrativa slag. Du blir helt enkelt en hjälpande hand för många inom den svenska koncernen.

Detta är en rekrytering internt till oss på Barona och vi önskar att du kan starta tidig höst 2022.  Omfattningen kommer att variera vecka till vecka varpå en annan huvudsaklig sysselsättning är ett krav (t.ex. studerande). Du utgår från något av våra kontor i Stockholm, Göteborg eller Malmö, men det finns en stor flexibilitet i att utföra mycket av arbetsuppgifterna på distans.

Typiska arbetsuppgifter Stötta i alla delar av rekryteringsprocessen: annonsutformning och publicering, urval, intervjuer, referenstagning, kontakt med kandidater och kunder etc.
Administrera uppgifter och avtal i vårt affärssystem
Utföra kontorsuppgifter såsom postutskick, förberedelser av personalgåvor eller liknande
Behjälplig vid förberedelser av interna personalsammankomster
Mer om dig – vår nya stjärna!
Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och förtroendeingivande i både kund-, medarbetar- och kandidatrelationer. Du har en stor vilja att lära dig mer om en rekryterares arbetsvardag och arbetsuppgifter och vill utvecklas inom yrket. Engagemang och framåtanda är något som vi eftersöker hos Dig!

Kvalifikationer Studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%
Gymnasieexamen och gärna pågående/avslutad högskoleutbildning
Erfarenhet från servicebranschen
Flytande kunskaper i engelska och svenska
Vad kan vi erbjuda dig? 
På Barona får du vara en del av ett internationellt bolag som besitter stor kompetens där utvecklingsmöjligheterna är stora. Du erbjuds en brant utvecklingskurva och en möjlighet att arbeta med många spännande kunder och uppdrag.

Övertygad än? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men för frågor kring tjänsten, kontakta HR ansvarig Sara Myrlöv |[email protected]

Sök tjänsten idag, urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Visa mindre

Operativ inköpare till spännande företag i Mölndal!

Ansök    Nov 17    Barona Professionals AB    Inköpare
Operativ inköpare till spännande företag i Mölndal! Nu söker vår kund en operativ inköpare till ett av sina härliga team i Mölndal. Företaget är en ledande europeisk distributionsgrupp som erbjuder skräddarsydda leveranslösningar till B2B-kunder. De är specialiserade på att förse kunder, främst inom städ och anläggshantering, sjukvård, hotell och restaurang, grafisk sektor och tillverkningsindustri, med leveranslösningar och produkter som effektiviserar oc... Visa mer
Operativ inköpare till spännande företag i Mölndal!
Nu söker vår kund en operativ inköpare till ett av sina härliga team i Mölndal. Företaget är en ledande europeisk distributionsgrupp som erbjuder skräddarsydda leveranslösningar till B2B-kunder. De är specialiserade på att förse kunder, främst inom städ och anläggshantering, sjukvård, hotell och restaurang, grafisk sektor och tillverkningsindustri, med leveranslösningar och produkter som effektiviserar och främjar en mer framgångsrik verksamhet. Nu behöver de stärka upp med en operativ inköpare för ett föräldravikariat till ett av sina team.

Har du tidigare jobbat som operativ inköpare, tycker om att arbeta i ett högt tempo, är strukturerad och trygg i din arbetsroll? Vill du få jobba med ett härligt gäng med bra värdegrunder? Då kan detta jobb passa dig som handen i handsken!


Vad kommer du att göra som operativ inköpare?
Som operativ inköpare kommer du att ansvara för orderläggning och uppföljning av inköpsordrar, ha kommunikation med nationella och internationella leverantörer, hantera uppföljning av leveransprecision samt reklamationshantering, ankommande leveranser och ha kontakt med företagets lager.

Vem kommer trivas här?
För denna roll som operativ inköpare ser vi gärna att du har runt 2 års erfarenhet av en liknande tjänst, vi söker någon som har god förståelse för operativa inköpsprocesser. För tjänsten är det även bra om du har vana av att hantera leverantörer. Det är även positivt om du har förståelse för något affärssystem (SAP är meriterande och används i jobbet) samt har goda kunskaper om Office-paketet. 

Vi söker dig som är prestigelös och flexibel i ditt arbetssätt, serviceminded och är bra på att skapa goda relationer både internt och externt. Rollen ställer krav på självständigt arbete och att driva arbete framåt. Det är även bra om du är trygg i dig själv och har lite skinn på näsan.

Placeringsort: Mölndal
Tillträde: Omgående
Omfattning: Vikariat minst till april 2022. 100 %, dagtid på vardagar

Tjänsten är ett föräldrarvikariat till april 2022 med goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd av Barona Professionals AB och uthyrd till vår kund. Som konsult hos oss får du en trygghet genom kollektivavtal och regelbunden kontakt med din konsultchef.

Välkommen med din ansökan
Starten är omgående och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så om detta låter intressant, ansök idag! Vid frågor vänligen kontakta [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss Visa mindre

Operativ inköpare till spännande företag i Mölndal!

Ansök    Nov 19    Barona Professionals AB    Inköpare
Operativ inköpare till spännande företag i Mölndal! Nu söker vår kund en operativ inköpare till ett av sina härliga team i Mölndal. Företaget är en ledande europeisk distributionsgrupp som erbjuder skräddarsydda leveranslösningar till B2B-kunder. De är specialiserade på att förse kunder, främst inom städ och anläggshantering, sjukvård, hotell och restaurang, grafisk sektor och tillverkningsindustri, med leveranslösningar och produkter som effektiviserar oc... Visa mer
Operativ inköpare till spännande företag i Mölndal!
Nu söker vår kund en operativ inköpare till ett av sina härliga team i Mölndal. Företaget är en ledande europeisk distributionsgrupp som erbjuder skräddarsydda leveranslösningar till B2B-kunder. De är specialiserade på att förse kunder, främst inom städ och anläggshantering, sjukvård, hotell och restaurang, grafisk sektor och tillverkningsindustri, med leveranslösningar och produkter som effektiviserar och främjar en mer framgångsrik verksamhet. Nu behöver de stärka upp med en operativ inköpare för ett föräldravikariat till ett av sina team.

Har du tidigare jobbat som operativ inköpare, tycker om att arbeta i ett högt tempo, är strukturerad och trygg i din arbetsroll? Vill du få jobba med ett härligt gäng med bra värdegrunder? Då kan detta jobb passa dig som handen i handsken!


Vad kommer du att göra som operativ inköpare?
Som operativ inköpare kommer du att ansvara för orderläggning och uppföljning av inköpsordrar, ha kommunikation med nationella och internationella leverantörer, hantera uppföljning av leveransprecision samt reklamationshantering, ankommande leveranser och ha kontakt med företagets lager.

Vem kommer trivas här?
För denna roll som operativ inköpare ser vi gärna att du har runt 2 års erfarenhet av en liknande tjänst, vi söker någon som har god förståelse för operativa inköpsprocesser. För tjänsten är det även bra om du har vana av att hantera leverantörer. Det är även positivt om du har förståelse för något affärssystem (SAP är meriterande och används i jobbet) samt har goda kunskaper om Office-paketet. 

Vi söker dig som är prestigelös och flexibel i ditt arbetssätt, serviceminded och är bra på att skapa goda relationer både internt och externt. Rollen ställer krav på självständigt arbete och att driva arbete framåt. Det är även bra om du är trygg i dig själv och har lite skinn på näsan.

Placeringsort: Mölndal
Tillträde: Omgående
Omfattning: Vikariat minst till april 2022. 100 %, dagtid på vardagar

Tjänsten är ett föräldrarvikariat till april 2022 med goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd av Barona Professionals AB och uthyrd till vår kund. Som konsult hos oss får du en trygghet genom kollektivavtal och regelbunden kontakt med din konsultchef.

Välkommen med din ansökan
Starten är omgående och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Så om detta låter intressant, ansök idag! Vid frågor vänligen kontakta [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss Visa mindre