Lediga jobb som Forskarassistenter m.fl. i Mölndal

Se lediga jobb som Forskarassistenter m.fl. i Mölndal. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Mölndal som finns hos arbetsgivaren.

Areamanager Hertz

Ansök    Apr 16    First Rent A Car AB    Uthyrningschef
Att det är människorna som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är. Vi kan just nu erbjuda en riktigt spännande möjlighet hos oss. I denna roll kommer inte den andra dagen vara sig lik och du älskar det. Du kommer få möjlighet att utveckla människor, team och verksamheten genom ditt kommunikativa leda... Visa mer
Att det är människorna som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är.

Vi kan just nu erbjuda en riktigt spännande möjlighet hos oss. I denna roll kommer inte den andra dagen vara sig lik och du älskar det. Du kommer få möjlighet att utveckla människor, team och verksamheten genom ditt kommunikativa ledarskap. Där du i varje interaktion verkar för att stationsnätverket får så bra förutsättningar som möjligt att ge service i världsklass, samverka inom och mellan team, vara en riktigt bra arbetsplats och helt enkelt säkra en hållbar affärsmodell genom det vardagliga arbetet. I ditt dagliga arbete ansvarar du för dina regioner där du utmanar, utvecklar och leder stationscheferna och genom detta skapar fantastiska möjligheter för vårt viktiga stationsnätverk och alla servicehjältar.

Förutom vad vi tror är ett av världens roligaste jobb för rätt matchning så erbjuder vi genom detta en möjlighet att vara en del av vårt fantastiska varumärke med det gula hjärtat i allt vi gör .

Vi har ett stort samhällsengagemang och vill göra gott på riktigt varav vi bland annat stöttar flertalet organisationer runtom i landet (Red Locker, Maskrosbarn, Childhood & Röda Korset för att nämna några).


• Genom ditt driv och nyfikenhet gör du skillnad varje dag
• Du är del av att arbeta med motto är man stor måste man vara snäll
• En arbetsplats präglad av servicekultur
• Utvecklande ledarskap kännetecknat av respekt
• Kompetensutveckling utifrån bolagets behov och dina karriärmål
• Stora möjligheter att påverka och utveckla vår medarbetar- och kundupplevelse
• Snabbrörlig organisation med korta beslutvägar 

Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Pension, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Benefits (Söderberg & Partners) för att nämna några delar. 

För oss är det viktigt att vår organisation ska återspegla samhället, våra kunder och är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften samt ökar vår interna kollektiva kompetens.

Ditt uppdrag

Du bygger starka team, formar framtidens kundupplevelse och leder genom andra. Som Area Manager  ansvarar för Hertz Sveriges Corporate Business i sydväst och Norrmitt. Du leder och genom regionens stationschefer, du ingår ingår i den operativa ledningen men samverkansytan är stor och din mentor och ledare är bolagets Chief Operating Officer. Din bas är helt nybyggda lokaler mitt i Mölndal där du träffar många härliga kollegor, men större delen av Sverige blir din arbetsplats. Du arbetar tätt med din fantastiska kollega area manager Stockholm då ni tillsammans ansvarar för FRACs stationsnätverket får rätt förutsättningar för att uppnå bolagets kort och långsiktiga mål och vision och ja helt enkelt säkra att vi skapar en riktigt bra arbetsplats, kundupplevelse och affär. Ni tar er tillsammans an de möjligheter och utmaningar som dyker upp och inspirerar era chefer och medarbetare genom ert utvecklande ledarskap och driv. Tillsammans tar ni modiga beslut och säkrar att trots olika regioner och dess förutsättningar arbetar ni i en tydlig gemensamt riktning och synkroniserat som en.

Detta kommer vara ditt huvudfokus


• Vara en stark kulturbärare och förebild i hur vi samarbetar, kommunicerar och tar ansvar
• Vara en förebild avseende kommunikativt och utvecklande ledarskap som präglas av service, respekt, glädje och trygghet
• Leda och utveckla chefer, medarbetare och affären i regionerna
• Aktivt utveckla och arbeta för hög servicenivå och kundupplevelse genom bland annat feedback och samverkan
• Säkra att rutiner och arbetssätt är kända i organisationen samt uppdateras och följs
• Strategi och affärsplanering – den operativa budgeten och resultatansvar, personal och arbetsmiljöansvar
• Genom ett pedagogiskt arbetssätt och kommunikativt ledarskap utveckla affären och stationernas ekonomiska förutsättningar och effektivitet
• Driva och delta i aktuella operativa projekt
• Prioritera, möjliggöra och genomföra affärsbeslut och initiativ

Vi tror att du är…

En erfaren ledare med en stark närvaro. Du har tidigare lett chefer genom chefer och vet hur man inspirerar, coachar och bygger tillit. Du är mycket driven och van att lösa olika sorters problem eller som du ser det möjligheter. Du är en nyfiken person och din nyfikenhet och starka vilja och engagemang smittar av sig. Du leder andra genom ett utvecklande och kommunikativt ledarskap som verkligen odlar självledarskap och we can fix it attityd. Du är resultatinriktad och vet att engagemang, samarbete och hög servicekänsla är den magiska formeln för framgång.


• Har flera års erfarenhet av operativt ledarskap med resultat- och budgetansvar
• Innehaft roller med arbetsmiljöansvar
• Har arbetat i kund- eller serviceintensiva verksamheter
• Är trygg i förändring och gillar att hitta vägar framåt – både strategiskt och operativt
• Är nyfiken, lyhörd och tydlig – och vet att gott ledarskap bygger på relation och förtroende
• Körkort B


Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal.

Urval sker löpande, välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden. Visa mindre

Clinical Supply Associate

Ansök    Apr 16    Randstad AB    Forskarassistent
Job description At AstraZeneca when we see an opportunity for change, we seize it and make it happen, because any opportunity no matter how small, can be the start of something big. Delivering life-changing medicines is about being entrepreneurial - finding those moments and recognising their potential. Join us on our journey of building a new kind of organisation to reset expectations of what a bio-pharmaceutical company can be. This means we are opening ... Visa mer
Job description
At AstraZeneca when we see an opportunity for change, we seize it and make it happen, because any opportunity no matter how small, can be the start of something big. Delivering life-changing medicines is about being entrepreneurial - finding those moments and recognising their potential. Join us on our journey of building a new kind of organisation to reset expectations of what a bio-pharmaceutical company can be. This means we are opening new ways to work, pioneering ground-breaking methods, and bringing unexpected teams together. Interested? Come and join our journey. At AstraZeneca, we believe in the potential of our people, and you’ll develop beyond what you thought possible! We make the most of your skills and passion by actively supporting you to see what you can achieve no matter where you start with us.


In Pharmaceutical Technology and Development (PT&D) we are the bridge which turns forward-thinking science into actual medicines that help millions of people around the world. We work across the entire value chain, crafting and delivering active ingredients, formulations and devices required to support new medicines – from supplies for use in early toxicology studies and clinical trials to developing the technology to ensure drugs can be scaled up for commercial manufacture. The Clinical Supply Associate (CSA) supports Global Clinical Supply Chain (GCSC) to ensure the delivery of clinical material and associated information to meet the agreed clinical demand. This role is a great opportunity for someone who thrives working in a task based, agile and global environment.


This is a consulting assignment with Randstad Life Sciences. Randstad Life Sciences is specialized in competences within Life Science. As a consultant with us, you get a competitive salary, benefits and collective agreements. Your consultant manager is always there for you and ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Life Sciences, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many social activities.

Responsibilities
What you'll do
The CSA supports GCSC teams with task-based activities that include:


• Timely management of temperature excursion assessment affecting clinical trial material.
• Coordination of the country release requests of study labelled material.
• Electronic document archiving and quality control.
• User Acceptance Testing of digital systems.
• Support the coordination of the purchase and delivery of External Commercial Products.
• Facilitation of documentation activities ensuring inspection readiness to meet international GMP standards.
• Documentation and coordination of product complaints and GMP deviations.
• Utilising Supply Chain Management systems to support agile ways of working.
• Continually improving the Clinical Supply Chain processes through visual management, problem solving, global standardisation and process confirmation.


In this role you will have the opportunity to develop leadership skills and enterprise acumen, quickly becoming a Super User within a core role and/or leading improvement initiatives. You will work with multiple customers and partners internally and externally across all phases of the drug development lifecycle, covering small and large molecule drug products. You will follow SHE and GMP standards and will be personally accountable for these areas within your own work plans.


So, what’s next!
Are you already imagining yourself joining our team? Good, because we can’t wait to hear from you.


About randstad life sciences
Randstad Life Sciences is specialized in competencies within Life Science. As a consultant with us, you get a competitive salary, benefits, and collective agreements. Your consultant manager is always there for you and ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Life Sciences, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many activities.


Deadline: 2024-04-26, selection and interviews will be ongoing. For more information: Please contact Katan Ali, [email protected]

Qualifications
Requirements:
• Excellent communication skills.
• A scientific / business / supply chain ambition.
• Organised and structured with an excellent aptitude for digital systems.
• Thrives in a process orientated workplace, on task-based activities and with a focus on the customer/patient.
• Team player with a problem-solving mindset and a focus on quality.
• Comfortable in a high paced and agile environment.
• Ability to reflect, see the bigger picture, whilst also having a focus on the detail.

About the company

Randstad
At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward. Visa mindre

Clinical Supply Associate

Ansök    Jan 2    Randstad AB    Forskarassistent
Job description Clinical Supply Associate At AstraZeneca, we believe in the potential of our people, and you’ll develop beyond what you thought possible! We make the most of your skills and passion by actively supporting you to see what you can achieve no matter where you start with us. In Pharmaceutical Technology and Development (PT&D) we are the bridge which turns forward-thinking science into actual medicines that help millions of people around the wor... Visa mer
Job description
Clinical Supply Associate
At AstraZeneca, we believe in the potential of our people, and you’ll develop beyond what you thought possible! We make the most of your skills and passion by actively supporting you to see what you can achieve no matter where you start with us.
In Pharmaceutical Technology and Development (PT&D) we are the bridge which turns forward-thinking science into actual medicines that help millions of people around the world. We work across the entire value chain, crafting and delivering active ingredients, formulations and devices required to support new medicines – from supplies for use in early toxicology studies and clinical trials to developing the technology to ensure drugs can be scaled up for commercial manufacture.
The Clinical Supply Associate (CSA) supports Global Clinical Supply Chain (GCSC) to ensure the delivery of clinical material and associated information to meet the agreed clinical demand. This role is a great opportunity for someone who thrives working in a task based, agile and global environment.


This is a consulting assignment with Randstad Life Sciences. Randstad Life Sciences is specialized in competences within Life Science. As a consultant with us, you get a competitive salary, benefits and collective agreements. Your consultant manager is always there for you and ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Life Sciences, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many social activities.

Responsibilities
What you'll do
The CSA supports GCSC teams with task-based activities that include:


• Timely management of temperature excursion assessment affecting clinical trial material.
• Coordination of the country release requests of study labelled material.
• Electronic document archiving and quality control.
• User Acceptance Testing of digital systems.
• Support the coordination of the purchase and delivery of External Commercial Products.
• Facilitation of documentation activities ensuring inspection readiness to meet international GMP standards.
• Documentation and coordination of product complaints and GMP deviations.
• Utilising Supply Chain Management systems to support agile ways of working.
• Continually improving the Clinical Supply Chain processes through visual management, problem solving, global standardisation and process confirmation.


In this role you will have the opportunity to develop leadership skills and enterprise acumen, quickly becoming a Super User within a core role and/or leading improvement initiatives. You will work with multiple customers and partners internally and externally across all phases of the drug development lifecycle, covering small and large molecule drug products. You will follow SHE and GMP standards and will be personally accountable for these areas within your own work plans.


About randstad life sciences
Randstad Life Sciences is specialized in competencies within Life Science. As a consultant with us, you get a competitive salary, benefits, and collective agreements. Your consultant manager is always there for you and ensures that you get varying and developing assignments at different companies, within different industries. At Randstad Life Sciences, your personal development is in focus, and you are offered a large network and many activities.


Deadline: 2024-01-12, selection and interviews will be ongoing.
For more information: Please contact Katan Ali, [email protected]



Qualifications
Essential Requirements
• Excellent communication skills.
• A scientific / business / supply chain management ambition.
• Organised and structured with an excellent aptitude for digital systems.
• Thrives in a process orientated workplace, on task-based activities and with a focus on the customer/patient.
• Team player with a problem-solving mindset and a focus on quality.
• Comfortable in a high paced and agile environment.
• Ability to reflect, see the bigger picture, whilst also having a focus on the detail.


At AstraZeneca when we see an opportunity for change, we seize it and make it happen, because any opportunity no matter how small, can be the start of something big. Delivering life-changing medicines is about being entrepreneurial - finding those moments and recognising their potential. Join us on our journey of building a new kind of organisation to reset expectations of what a bio-pharmaceutical company can be. This means we are opening new ways to work, pioneering ground-breaking methods, and bringing unexpected teams together. Interested? Come and join our journey.
So, what’s next!
Are you already imagining yourself joining our team? Good, because we can’t wait to hear from you.

About the company

Kelly Services (UK) Limited Visa mindre