Lediga jobb KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal

Se alla lediga jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Mölndal som finns inom det yrket.

Kundmottagare till kund inom bilbranschen

Gillar du kundkontakt och anser att du har ett vänligt och serviceinriktat bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag där du får möta kunder via disk, telefon och mail? Då är det kanske just dig vi söker! Vi söker nu en kundmottagare under däcksäsongen med start i slutet av februari. Om företaget En av Nordens största bilkedjor har 122 anläggningar i Sverige, Norge, Tyskland, Luxemburg och Belgien. Företaget säljer både nya och begagn... Visa mer
Gillar du kundkontakt och anser att du har ett vänligt och serviceinriktat bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag där du får möta kunder via disk, telefon och mail? Då är det kanske just dig vi söker!

Vi söker nu en kundmottagare under däcksäsongen med start i slutet av februari.

Om företaget

En av Nordens största bilkedjor har 122 anläggningar i Sverige, Norge, Tyskland, Luxemburg och Belgien. Företaget säljer både nya och begagnade bilar, erbjuder service och reparationer samt tillhandahåller kringtjänster som däckhotell och glasreparationer. Företaget har ett starkt fokus på kunden och strävar efter att vara den mest kundnöjda aktören i branschen. I Sverige finns 86 anläggningar spridda över fem regioner: Stockholm, Göteborg, Malmö, Mälardalen och Skaraborg. Den svenska marknaden representeras av åtta nybilsmärken: Volvo, BMW, Renault, Lexus, Toyota, Hyundai, MINI och Dacia.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundmottagare under däcksäsongen kommer du att arbeta i en varierad roll där ditt huvudfokus är att vara ansiktet utåt mot kunderna. Tillsammans med dina två kollegor ansvarar du för kundernas upplevelse och ser till att de får ett vänligt och professionellt bemötande både vid inlämning av bil för däckbyte och via telefon och mail vid bokning. Du hanterar kundens förväntningar och administrerar varje kunds order i företagets affärssystem. Du har även löpande kontakt med interna kollegor för bokning och ser till att administrationen sköts på bästa sätt för att underlätta både för kunder och kollegor.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har ett genuint intresse för människor och för serviceyrket. Du bör vara utåtriktad, självgående och trivas i ett högt arbetstempo. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom service och kundhantering. Du trivs med att skapa goda relationer både internt och externt och är mån om att ta ansvar samt vårda dina relationer. Du värdesätter god sammanhållning och en positiv teamkänsla. Flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska är ett krav. Vidare bör du behärska dator och telefon på ett självständigt sätt och vara bekväm med att sätta dig in i nya system och hantera enklare administration.

Övrigt

Tjänsten är en konsultanställning via KFX HR-partner som sträcker sig över cirka 6 veckor, med arbetstid måndag-fredag under kontorstider. Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på [email protected]

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Tekniker med fotointresse till Canon i Mölndal

Om tjänsten Är du tekniskt intresserad och har en passion för foto och kameror? Då kan du vara en match till tjänsten som kameratekniker till Canon i Mölndal! I rollen kommer du att jobba med felsökning och problemlösning på daglig basis och bör därför ha naturlig fallenhet för teknik. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag! Om Canon Canon är i grunden ett japanskt företag som idag har 190,000 interna medarbetare världen över. I ... Visa mer
Om tjänsten

Är du tekniskt intresserad och har en passion för foto och kameror? Då kan du vara en match till tjänsten som kameratekniker till Canon i Mölndal! I rollen kommer du att jobba med felsökning och problemlösning på daglig basis och bör därför ha naturlig fallenhet för teknik. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag!

Om Canon

Canon är i grunden ett japanskt företag som idag har 190,000 interna medarbetare världen över. I Sverige är Canon runt 300 medarbetare och företaget tillhandahåller en bred portfolio av innovativa produkter inom bildhantering. Deras kärna ligger i att leva och arbeta för allas bästa, såväl medarbetare som miljön. Canons produkter ligger i framkant och de har flertalet patent som ligger högst upp listan på innovativa och miljövänliga lösningar. Framöver utvecklas Canon i takt med deras kunder vilket innebär att de har en spännande resa framför sig.

Kyosei är Canons företagsfilosofi och innebär "att leva och arbeta tillsammans för allas bästa". Med filosofin som ledord försöker Canon i alla rekryteringar skapa en arbetsplats som återspeglar mångfald och öppenhet.

Arbetsuppgifter

I rollen som kameratekniker ansvarar du för felsökning, reparation och support för Canons kameror. Du tar beslut inom ramarna för problemlösning och ger råd för att hjälpa kunden vidare. I rollen får du möjlighet att utnyttja din tekniska kunskap och lösa kundens problem i en kreativ och innovativ miljö. Allt utförs på plats på Canons kontor för att säkerställa kvalitet och effektivitet. Du arbetar i ett team där du ges möjlighet att arbeta självständigt samtidigt som det är en hjälpsam arbetsmiljö präglad av samarbete. Dina reparations- och serviceuppdrag har ofta kortare ledtider men kan även innehålla mer komplexa felsökningar där ditt mål kommer vara att uppfylla maximal kundnöjdhet. Som kameratekniker utgör du en viktig funktion för Canon där din roll är att, via din tekniska kompetens, leverera välfungerande lösningar till våra kunder.
Då tjänsteresor förekommer i tjänsten är det viktigt att du trivs med att resa och delta som tekniker vid olika evenemang.

Arbetsuppgifterna kan sammanfattas som:

• Tillsammans med kollegor ansvara för service, underhåll och support av Canons produktsortimentet.

• • Proaktivt föreslå och genomföra åtgärder för ökad effektivitet och kundnöjdhet.

• • Prioritera befintliga serviceärenden

Kvalifikationer

Vi söker dig som har ett genuint intresse för kamerateknik och foto. Vi ser att du är noggrann, lösningsorienterad och har god teknisk förståelse. Du drivs av att utvecklas i en kreativ miljö och i en stöttande arbetskultur. Vi tror att du som söker är en person som trivs i en roll där du självständigt strukturerar och driver ditt arbete framåt. För att lyckas i rollen tar du stort ansvar för genomförandet av dina arbetsuppgifter och du har en förmåga att arbeta både med en övergripande helhetssyn och agera detaljerat. Slutligen arbetar du nära andra avdelningar och du har därtill en god kommunikativ förmåga och trivs att arbeta nära andra människor.

Övrigt

Arbetstiderna för tjänsten är belagda under kontorstider måndag - fredag. Du kommer att bli anställd direkt hos Canon och ta del av deras förmåner såsom bland annat flextid, friskvårdsbidrag och en friskvårdstimme per vecka.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I denna process genomförs kunskap- och personlighetstester samt en bakgrundskontroll. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati. Välkommen in med din ansökan! Visa mindre

Orderadministratör med kundkontakt sökes till vår kund i Mölndal

Är du redo för en ny utmaning där du kan kombinera din erfarenhet av orderhantering med skicklighet i att skapa meningsfulla kundrelationer? Vi söker nu en driven orderadministratör med stort intresse för kundbemötande. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och ... Visa mer
Är du redo för en ny utmaning där du kan kombinera din erfarenhet av orderhantering med skicklighet i att skapa meningsfulla kundrelationer? Vi söker nu en driven orderadministratör med stort intresse för kundbemötande.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som orderadministratör kommer du att arbeta med orderhantering, krediteringar, reklamationsärenden och kundkontakt via mail och telefon. Du kommer även att hantera förfrågningar från konsumenter via sociala medier.

Du kommer att tillsammans med ditt team arbeta för att skapa kundnöjdhet.

Kvalifikationer

Vi söker någon med en stark förståelse för affärer till konsument (B2C) och en passion för att göra varje kundkommunikation meningsfull och positiv. Din förmåga att kommunicera flytande på både svenska och engelska är avgörande, och din självständighet och initiativrikedom är vad vi värdesätter. Du arbetar strukturerat med stort servicefokus och strävar alltid efter ett förstklassigt bemötande.

Övrigt

Denna position erbjuder en spännande möjlighet till konsultuppdrag med en arbetsvecka om 37,75 timmar. Den här rollen erbjuder en möjlighet att arbeta under hela 2024, med möjlighet till förlängning. Startdatum är omgående och du kommer bli anställd av oss på KFX HR - Partner.

Skicka in din ansökan redan idag för att få chansen att bli en del av vårt team! Vid frågor är du välkommen att kontakta Jonna Bushati, ansvarig rekryterare, på 031-711 98 00. Visa mindre

Konferensvärdinna på deltid till välkänt företag

Är du en social och serviceinriktad person som trivs med att arbeta i en internationell miljö? Nu har du chansen att bli en del av ett välkänt företag och ta ett steg in i en spännande arbetsvärld! Som konferensvärdinna på deltid kommer du att spela en viktig roll i att skapa en professionell och trivsam arbetsmiljö. Om du gillar att ha många bollar i luften, är flexibel och trivs i en omväxlande roll där du får använda både din organisatoriska förmåga och... Visa mer
Är du en social och serviceinriktad person som trivs med att arbeta i en internationell miljö? Nu har du chansen att bli en del av ett välkänt företag och ta ett steg in i en spännande arbetsvärld! Som konferensvärdinna på deltid kommer du att spela en viktig roll i att skapa en professionell och trivsam arbetsmiljö. Om du gillar att ha många bollar i luften, är flexibel och trivs i en omväxlande roll där du får använda både din organisatoriska förmåga och din serviceanda – då kan detta vara jobbet för dig!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Om tjänsten

Som konferensvärdinna kommer du att spela en nyckelroll i att stötta och assistera företagets ledning och medarbetare i deras dagliga arbete. Du ansvarar för att hantera växeltelefonin, välkomna besökare och säkerställa att mötesrum och konferenser är välkoordinerade. Du kommer också att arbeta nära andra avdelningar och bidra med din flexibilitet och organisering för att hålla kontoret på topp. Det är en varierande roll där du får möjlighet att arbeta både högt och lågt, med fokus på service och effektivitet.

Arbetsuppgifter

• Förbereda och koordinera mötesrum inför konferenser och interna möten.
• Säkerställa att teknisk utrustning fungerar och att mötesrummen är i toppskick.
• Välkomna och assistera besökare och externa partners med ett vänligt och professionellt bemötande.
• Fylla på kaffe, förbereda frukostmöten och ta hand om andra serviceuppgifter för att säkerställa en trivsam arbetsmiljö.
• Hantera eventuella förfrågningar från medarbetare eller gäster och se till att deras behov tillgodoses.
• Vara en allmän servicepunkt för mötes- och konferensrelaterade frågor, inklusive att koordinera tidsscheman och förbereda eventuella material.

Kvalifikationer

• Tidigare erfarenhet inom service, gärna som receptionist eller liknande.
• God telefonvana och erfarenhet av växeltelefoni.
• Social och serviceinriktad, med ett intresse för att ge bästa möjliga service.
• Strukturerad och van att arbeta både självständigt och i högt tempo.
• Flexibel, självgående och har förmågan att koordinera och hantera flera uppgifter samtidigt.
• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Övrigt

Tjänsten är på deltid, måndag till fredag, kl. 08.00–13.00, 30 min rast och vi erbjuder timlön. På sikt finns möjlighet till en heltidstjänst. Tjänsten är en konsultroll via oss på KFX HR - Partner, men du kommer att vara placerad hos vår kund i Mölndal.

Om detta låter som något för dig uppmuntrar vi dig att skicka in ansökan redan nu! Tillsättningen kommer att ske så snabbt som möjligt.

Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati. Visa mindre

Konferens- och receptionsansvarig till kontorsfastighet i Mölndal

Om tjänsten Vi söker en engagerad och kreativ individ för rollen som konferens- och receptionsansvarig. Du kommer att ha en central roll i att planera och genomföra framgångsrika och minnesvärda konferenser och evenemang, och ansvara för driften av receptionen i fastigheten. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är ... Visa mer
Om tjänsten

Vi söker en engagerad och kreativ individ för rollen som konferens- och receptionsansvarig. Du kommer att ha en central roll i att planera och genomföra framgångsrika och minnesvärda konferenser och evenemang, och ansvara för driften av receptionen i fastigheten.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter:

Rollen som konferens- och receptionsansvarig är bred med stort eget ansvar. Du har själv möjlighet att utveckla rollen utefter dina idéer och initiativ. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Ansvara för planering och genomförande av konferenser från början till slut. Det inkluderar att välja lämpliga platser, hantera logistik, förhandla med kunder och säkerställa att allt går smidigt under evenemanget.


• Sedvanliga receptionsuppgifter såsom att välkomna och assistera externa besökare, samtidigt som du skapar en positiv första intryck.
• Säkerställa att kontorsutrymmen håller hög standard


• Skapa och utveckla konferenserbjudandet.


• Ta hand om registreringar och andra administrativa uppgifter relaterade till konferensen. Säkerställ en smidig process för deltagarna från anmälan till avslutning.


• Ansvara för att hålla sig inom budgeten och se till att konferensen är ekonomiskt lönsam. Förhandla med leverantörer för att säkerställa kostnadseffektiva lösningar.

Kvalifikationer

Vi ser att du har ett stort intresse för service och driv till att skapa mötesplatser för gäster. Du har ett naturligt försäljningsfokus och drivs av att ansvara för hela processen. Du kommer med initiativ och förbättringsmöjligheter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av planering och genomförande av konferenser. Vi ser även att du har erfarenhet från att arbeta i reception eller vid likande kundbemötande. Vidare är du van vid självständigt arbete och trivs med att få driva och fatta egna beslut.

Dina utmärkta kommunikativa färdigheter och positiva inställning kommer att göra dig till en framstående kandidat. Goda språkkunskaper i både svenska och engelska är viktigt, och du bör vara bekant med datasystem och självständigt arbete. En ansvarstagande och lösningsorienterad inställning är nyckeln till framgång.

Övrigt

Anställningen inleds med en provanställning som sträcker sig över en period av sex månader. Vid positiv utvärdering och ömsesidigt intresse övergår anställningen till en tillsvidareanställning.

Skicka in din ansökan redan idag för att få chansen att bli en del av vårt team! Vid frågor är du välkommen att kontakta Jonna Bushati, ansvarig rekryterare, på 031-711 98 00. Visa mindre

Receptionist till vår kund i Mölndal

Är du en individ som trivs med att vara det första ansiktet utåt och leverera högkvalitativ service? Känner du dig bekväm i en roll med varierande arbetsuppgifter i en dynamisk och utvecklande miljö? Då kan denna position vara perfekt för dig! Vi söker just nu en receptionist med fokus på problemlösning och service till vår kund i Mölndal. Vi uppskattar om du kan börja från och med den 1 mars 2024! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, ... Visa mer
Är du en individ som trivs med att vara det första ansiktet utåt och leverera högkvalitativ service? Känner du dig bekväm i en roll med varierande arbetsuppgifter i en dynamisk och utvecklande miljö? Då kan denna position vara perfekt för dig! Vi söker just nu en receptionist med fokus på problemlösning och service till vår kund i Mölndal.

Vi uppskattar om du kan börja från och med den 1 mars 2024!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Vi ser helst att du är tillgänglig omgående och har möjlighet att jobba heltid och i gengäld erbjuder vi dig ett socialt, kul och omväxlande extra arbete, en möjlighet att få nya erfarenheter och knyta kontakter.

Arbetsuppgifter

Som konsult hos oss kommer du att arbeta ute på uppdrag hos vår kund i Mölndal. Arbetspassen är belagda i vår kunds reception vardagar kl. 8-17 måndag-fredag.

I rollen som Receptionist kommer du att arbeta brett med att stödja olika avdelningar inom organisationen, och ingen dag kommer att vara den andra lik. Du kommer att inneha en nyckelroll där du har omfattande kontakt med både interna och externa kontakter. Exempel på arbetsuppgifter i rollen inkluderar:

• Välkomna externa besökare och dirigera dem till rätt person

• Säkerställa att kontorsutrymmen håller hög standard

• Hantera bokningar av bud och organisera inkommande och utgående post på ett effektivt sätt

• Ansvara för att beställa nödvändiga förnödenheter till kontoret

• Koordinera olika evenemang/konferensrum

• Administrativt arbete

Kvalifikationer

Eftersom arbetet involverar daglig kundkontakt söker vi personer som är glada och serviceinriktade med utmärkt kommunikativ förmåga. Vi värdesätter tidigare erfarenhet inom service och trivsel i den typen av arbete.

Om du har tidigare erfarenhet av reception och/eller telefoniarbete, betraktas det som meriterande. Det är av stor vikt att du besitter goda språkkunskaper i både svenska och engelska samt har en god förståelse för datasystem. Vidare förväntas du vara van vid att arbeta självständigt, vara ansvarstagande och ha en lösningsorienterad inställning.

I rollen som representant för både kundföretaget och KFX HR-partner är det avgörande att du inser vikten av att leverera en professionell, flexibel och servicemedveten kundservice.

Övrigt

Anställningen inleds med en provanställning som sträcker sig över en period av sex månader. Vid positiv utvärdering och ömsesidigt intresse övergår anställningen till en tillsvidareanställning.

Skicka in din ansökan redan idag så hörs vi inom kort! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00. Visa mindre

Kundmottagare till Bilia Group i Mölndal

Är du en person med passion för kundkontakt och ett vänligt och serviceinriktat bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag och har erfarenhet av att möta kunder över disk, telefon och via mail? Då kan det vara dig vi letar efter! Just nu söker vi en kundmottagare för däcksäsongen hos vår kund, Bilia Group, med uppstart vecka 13/14 och pågående till vecka 18. Om Företaget: Vår kund Bilia är en av Nordens största bilkedjor med 122 anläg... Visa mer
Är du en person med passion för kundkontakt och ett vänligt och serviceinriktat bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag och har erfarenhet av att möta kunder över disk, telefon och via mail? Då kan det vara dig vi letar efter!

Just nu söker vi en kundmottagare för däcksäsongen hos vår kund, Bilia Group, med uppstart vecka 13/14 och pågående till vecka 18.

Om Företaget:

Vår kund Bilia är en av Nordens största bilkedjor med 122 anläggningar i Sverige, Norge, Tyskland, Luxemburg och Belgien. Bilia säljer nya och begagnade bilar, utför service och reparationer samt erbjuder kringtjänster såsom däckhotell och glasreparationer. Bilia fokuserar på kunden och strävar efter att ha de mest nöjda kunderna i branschen. I Sverige har vi 86 anläggningar i fem regioner: Stockholm, Göteborg, Malmö, Mälardalen och Skaraborg. Den svenska marknaden har åtta nybilsmärken: Volvo, BMW, Renault, Lexus, Toyota, Hyundai, MINI, och Dacia.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundmottagare under däcksäsongen kommer du att vara en viktig del av Bilias kundbemötande. Tillsammans med ditt team ansvarar du för att kunder får en positiv upplevelse vid inlämning av bil för däckbyte, samt vid bokningar via telefon och mail. Du kommer att hantera kundens förväntningar, administrera ordrar i Bilias system och samarbeta med interna kollegor för att säkerställa effektiv administration.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har ett äkta intresse för serviceyrket och starka människofärdigheter.

• Utåtriktad, självgående och trivs i en dynamisk arbetsmiljö.
• Meriterande med erfarenhet av arbete inom service och kundhantering.
• Trivs med att skapa goda relationer och är ansvarsfull i arbetsuppgifter.
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
• Självständig hantering av dator och telefon.
• Förmåga att snabbt lära dig nya system och hantera enklare administration.
• Meriterande om du tidigare har erfarenhet av att använda systemet Kobra.

Övrigt:

Tjänsten är en konsultanställning via KFX HR-partner och sträcker sig från den 25 mars till och med den 3:e maj 2024. Arbetstiderna är måndag till fredag mellan kl. 09.00-18:00 med 60 minuters rast.

Urval och intervjuer sker löpande, detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas inom sista ansökningsdag. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Säljdriven receptionist till vår kund i Mölndal

Är du den typ av individ som älskar att vara det första ansiktet utåt, brinner för att leverera högkvalitativ service och har en förmåga att lösa problem med ett leende? Är du dessutom bekant med den dynamiska atmosfären och utvecklingsmiljö som en säljdriven receptionistroll kräver? Då har vi den perfekta positionen för dig! Vi söker en engagerad receptionist med starka säljegenskaper till vår kund i Mölndal, med start den 1 mars 2024. Om oss KFX HR-par... Visa mer
Är du den typ av individ som älskar att vara det första ansiktet utåt, brinner för att leverera högkvalitativ service och har en förmåga att lösa problem med ett leende? Är du dessutom bekant med den dynamiska atmosfären och utvecklingsmiljö som en säljdriven receptionistroll kräver? Då har vi den perfekta positionen för dig! Vi söker en engagerad receptionist med starka säljegenskaper till vår kund i Mölndal, med start den 1 mars 2024.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som säljdriven receptionist hos oss kommer du att vara nyckeln till en förstklassig kundupplevelse. Du kommer att arbeta i vår kunds reception vardagar mellan kl. 8-17, måndag till fredag. Rollen innebär en variation av arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik. Du kommer att spela en central roll genom att stödja olika avdelningar inom organisationen och hantera både interna och externa kontakter.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Välkomna och assistera externa besökare, samtidigt som du skapar en positiv första intryck
• Säkerställa att kontorsutrymmen håller hög standard
• Effektivt hantera bokningar av bud och organisera inkommande och utgående post
• Ansvara för att beställa kontorsförråd och förnödenheter
• Koordinera evenemang och konferensrum
• Utföra administrativa uppgifter och supporta olika avdelningar vid behov.

Kvalifikationer

För att passa in i rollen som säljdriven receptionist ser vi att du har tidigare erfarenhet inom service, reception eller telefoniarbete. Dina utmärkta kommunikativa färdigheter och positiva inställning kommer att göra dig till en framstående kandidat. Goda språkkunskaper i både svenska och engelska är viktigt, och du bör vara bekant med datasystem och självständigt arbete. En ansvarstagande och lösningsorienterad inställning är nyckeln till framgång.

B-körkort är ett krav.

Övrigt

Anställningen inleds med en provanställning som sträcker sig över en period av sex månader. Vid positiv utvärdering och ömsesidigt intresse övergår anställningen till en tillsvidareanställning.

Skicka in din ansökan redan idag för att få chansen att bli en del av vårt team! Vid frågor är du välkommen att kontakta Jonna Bushati, ansvarig rekryterare, på 031-711 98 00. Visa mindre

Kundservicemedarbetare med stort teknikintresse till långsiktigt uppdrag i

Om tjänsten Drivs du av problemlösning och har ett växande intresse för teknik? Då kan du vara en match till uppdraget som service- och skrivartekniker till vår kund i Mölndal! I rollen kommer du att jobba med felsökning och problemlösning på daglig basis och bör därför ha naturlig fallenhet för teknik. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsför... Visa mer
Om tjänsten

Drivs du av problemlösning och har ett växande intresse för teknik? Då kan du vara en match till uppdraget som service- och skrivartekniker till vår kund i Mölndal! I rollen kommer du att jobba med felsökning och problemlösning på daglig basis och bör därför ha naturlig fallenhet för teknik. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare!

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som skrivar- och servicetekniker ansvarar du för felsökning, reparation och support för vår kunds produktutbud. Du tar beslut inom ramarna för problemlösning och ger råd för att hjälpa kunden vidare. I rollen får du möjlighet att utnyttja din tekniska kunskap och lösa kundens problem i en produktiv och innovativ miljö. Allt utförs på plats på kundens kontor för att säkerställa kvalitet och effektivitet. Du arbetar i ett team där du ges möjlighet att arbeta självständigt samtidigt som det är en hjälpsam arbetsmiljö präglad av samarbete. Dina reparations- och serviceuppdrag har ofta kortare ledtider men kan även innehålla mer komplexa felsökningar där ditt mål kommer vara att uppfylla maximal kundnöjdhet. Som servicetekniker utgör du en viktig funktion för företaget där din roll är att, via din tekniska kompetens, leverera välfungerande lösningar till företagets kunder. Arbetsuppgifterna kan sammanfattas som:

• Tillsammans med kollegor ansvara för renovering, installation, service, underhåll och support av produktsortimentet.

• Proaktivt föreslå och genomföra åtgärder för ökad effektivitet och kundnöjdhet.

• Prioritera befintliga serviceärenden

Kvalifikationer

Vi ser att du som söker har arbetslivserfarenhet från ett tekniknära arbete. Det är meriterande om du även har en utbildning inom ett tekniskt område på gymnasial- eller eftergymnasial nivå. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

I denna rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi tror att du som söker är en person med ett stort intresse för teknik och att du trivs i en roll där du självständigt strukturerar och driver ditt arbete framåt. För att lyckas i rollen tar du stort ansvar för genomförandet av dina arbetsuppgifter och du har en förmåga att arbeta både med en övergripande helhetssyn och agera detaljerat. Slutligen arbetar du nära andra avdelningar och du har därtill en god kommunikativ förmåga och trivs att arbeta nära andra människor.

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som skrivar- och servicetekniker ansvarar du för felsökning, reparation och support för vår kunds produktutbud. Du tar beslut inom ramarna för problemlösning och ger råd för att hjälpa kunden vidare. I rollen får du möjlighet att utnyttja din tekniska kunskap och lösa kundens problem i en produktiv och innovativ miljö. Allt utförs på plats på kundens kontor för att säkerställa kvalitet och effektivitet. Du arbetar i ett team där du ges möjlighet att arbeta självständigt samtidigt som det är en hjälpsam arbetsmiljö präglad av samarbete. Dina reparations- och serviceuppdrag har ofta kortare ledtider men kan även innehålla mer komplexa felsökningar där ditt mål kommer vara att uppfylla maximal kundnöjdhet. Som servicetekniker utgör du en viktig funktion för företaget där din roll är att, via din tekniska kompetens, leverera välfungerande lösningar till företagets kunder. Arbetsuppgifterna kan sammanfattas som:

• Tillsammans med kollegor ansvara för renovering, installation, service, underhåll och support av produktsortimentet.

• Proaktivt föreslå och genomföra åtgärder för ökad effektivitet och kundnöjdhet.

• Prioritera befintliga serviceärenden

Kvalifikationer

Vi ser att du som söker har arbetslivserfarenhet från ett tekniknära arbete. Det är meriterande om du även har en utbildning inom ett tekniskt område på gymnasial- eller eftergymnasial nivå. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

I denna rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi tror att du som söker är en person med ett stort intresse för teknik och att du trivs i en roll där du självständigt strukturerar och driver ditt arbete framåt. För att lyckas i rollen tar du stort ansvar för genomförandet av dina arbetsuppgifter och du har en förmåga att arbeta både med en övergripande helhetssyn och agera detaljerat. Slutligen arbetar du nära andra avdelningar och du har därtill en god kommunikativ förmåga och trivs att arbeta nära andra människor.

Övrigt

Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag där du kommer att bli anställd av KFX HR-partner men arbeta på plats hos vår kund i Mölndal.

Arbetstiderna för tjänsten är belagda under kontorstider måndag - fredag.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I denna processen genomförs kunskap- och personlighetstester samt en bakgrundskontroll. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Brännerud på 031-711 98 00. Välkommen in med din ansökan! Visa mindre

Teknikfantast sökes till långsiktigt uppdrag i Mölndal

Om tjänsten Drivs du av problemlösning och har ett växande intresse för teknik? Då kan du vara en match till uppdraget som service- och skrivartekniker till vår kund i Mölndal! I rollen kommer du att jobba med felsökning och problemlösning på daglig basis och bör därför ha naturlig fallenhet för teknik. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsför... Visa mer
Om tjänsten

Drivs du av problemlösning och har ett växande intresse för teknik? Då kan du vara en match till uppdraget som service- och skrivartekniker till vår kund i Mölndal! I rollen kommer du att jobba med felsökning och problemlösning på daglig basis och bör därför ha naturlig fallenhet för teknik. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare!

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som skrivar- och servicetekniker ansvarar du för felsökning, reparation och support för vår kunds produktutbud. Du tar beslut inom ramarna för problemlösning och ger råd för att hjälpa kunden vidare. I rollen får du möjlighet att utnyttja din tekniska kunskap och lösa kundens problem i en produktiv och innovativ miljö. Allt utförs på plats på kundens kontor för att säkerställa kvalitet och effektivitet. Du arbetar i ett team där du ges möjlighet att arbeta självständigt samtidigt som det är en hjälpsam arbetsmiljö präglad av samarbete. Dina reparations- och serviceuppdrag har ofta kortare ledtider men kan även innehålla mer komplexa felsökningar där ditt mål kommer vara att uppfylla maximal kundnöjdhet. Som servicetekniker utgör du en viktig funktion för företaget där din roll är att, via din tekniska kompetens, leverera välfungerande lösningar till företagets kunder. Arbetsuppgifterna kan sammanfattas som:

• Tillsammans med kollegor ansvara för renovering, installation, service, underhåll och support av produktsortimentet.

• Proaktivt föreslå och genomföra åtgärder för ökad effektivitet och kundnöjdhet.

• Prioritera befintliga serviceärenden

Kvalifikationer

Vi ser att du som söker har arbetslivserfarenhet från ett tekniknära arbete. Det är meriterande om du även har en utbildning inom ett tekniskt område på gymnasial- eller eftergymnasial nivå. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

I denna rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi tror att du som söker är en person med ett stort intresse för teknik och att du trivs i en roll där du självständigt strukturerar och driver ditt arbete framåt. För att lyckas i rollen tar du stort ansvar för genomförandet av dina arbetsuppgifter och du har en förmåga att arbeta både med en övergripande helhetssyn och agera detaljerat. Slutligen arbetar du nära andra avdelningar och du har därtill en god kommunikativ förmåga och trivs att arbeta nära andra människor.

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som skrivar- och servicetekniker ansvarar du för felsökning, reparation och support för vår kunds produktutbud. Du tar beslut inom ramarna för problemlösning och ger råd för att hjälpa kunden vidare. I rollen får du möjlighet att utnyttja din tekniska kunskap och lösa kundens problem i en produktiv och innovativ miljö. Allt utförs på plats på kundens kontor för att säkerställa kvalitet och effektivitet. Du arbetar i ett team där du ges möjlighet att arbeta självständigt samtidigt som det är en hjälpsam arbetsmiljö präglad av samarbete. Dina reparations- och serviceuppdrag har ofta kortare ledtider men kan även innehålla mer komplexa felsökningar där ditt mål kommer vara att uppfylla maximal kundnöjdhet. Som servicetekniker utgör du en viktig funktion för företaget där din roll är att, via din tekniska kompetens, leverera välfungerande lösningar till företagets kunder. Arbetsuppgifterna kan sammanfattas som:

• Tillsammans med kollegor ansvara för renovering, installation, service, underhåll och support av produktsortimentet.

• Proaktivt föreslå och genomföra åtgärder för ökad effektivitet och kundnöjdhet.

• Prioritera befintliga serviceärenden

Kvalifikationer

Vi ser att du som söker har arbetslivserfarenhet från ett tekniknära arbete. Det är meriterande om du även har en utbildning inom ett tekniskt område på gymnasial- eller eftergymnasial nivå. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

I denna rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi tror att du som söker är en person med ett stort intresse för teknik och att du trivs i en roll där du självständigt strukturerar och driver ditt arbete framåt. För att lyckas i rollen tar du stort ansvar för genomförandet av dina arbetsuppgifter och du har en förmåga att arbeta både med en övergripande helhetssyn och agera detaljerat. Slutligen arbetar du nära andra avdelningar och du har därtill en god kommunikativ förmåga och trivs att arbeta nära andra människor.

Övrigt

Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag där du kommer att bli anställd av KFX HR-partner men arbeta på plats hos vår kund i Mölndal.

Arbetstiderna för tjänsten är belagda under kontorstider måndag - fredag.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I denna processen genomförs kunskap- och personlighetstester samt en bakgrundskontroll. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Brännerud på 031-711 98 00. Välkommen in med din ansökan! Visa mindre

Servicetekniker till skrivare till Canon i Mölndal

Om tjänsten Drivs du av problemlösning och har ett växande intresse för teknik? Då kan du vara en match till uppdraget som service- och skrivartekniker till Canon i Mölndal! I rollen kommer du att jobba med felsökning och problemlösning på daglig basis och bör därför ha naturlig fallenhet för teknik. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföreta... Visa mer
Om tjänsten

Drivs du av problemlösning och har ett växande intresse för teknik? Då kan du vara en match till uppdraget som service- och skrivartekniker till Canon i Mölndal! I rollen kommer du att jobba med felsökning och problemlösning på daglig basis och bör därför ha naturlig fallenhet för teknik. Läs mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag!

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare!

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som skrivar- och servicetekniker ansvarar du för felsökning, reparation och support för Canons produktutbud. Du tar beslut inom ramarna för problemlösning och ger råd för att hjälpa kunden vidare. I rollen får du möjlighet att utnyttja din tekniska kunskap och lösa kundens problem i en produktiv och innovativ miljö. Allt utförs på plats på Canons kontor för att säkerställa kvalitet och effektivitet. Du arbetar i ett team där du ges möjlighet att arbeta självständigt samtidigt som det är en hjälpsam arbetsmiljö präglad av samarbete. Dina reparations- och serviceuppdrag har ofta kortare ledtider men kan även innehålla mer komplexa felsökningar där ditt mål kommer vara att uppfylla maximal kundnöjdhet. Som servicetekniker utgör du en viktig funktion för företaget där din roll är att, via din tekniska kompetens, leverera välfungerande lösningar till företagets kunder.

Arbetsuppgifterna kan sammanfattas som:

• Tillsammans med kollegor ansvara för renovering, installation, service, underhåll och support av produktsortimentet.

• Proaktivt föreslå och genomföra åtgärder för ökad effektivitet och kundnöjdhet.

• Prioritera befintliga serviceärenden

Kvalifikationer

Vi ser att du som söker har arbetslivserfarenhet från ett tekniknära arbete. Det är meriterande om du även har en utbildning inom ett tekniskt område på gymnasial- eller eftergymnasial nivå. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.

I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi tror att du som söker är en person med ett stort intresse för teknik och att du trivs i en roll där du självständigt strukturerar och driver ditt arbete framåt. För att lyckas i rollen tar du stort ansvar för genomförandet av dina arbetsuppgifter och du har en förmåga att arbeta både med en övergripande helhetssyn och agera detaljerat. Slutligen arbetar du nära andra avdelningar och du har därtill en god kommunikativ förmåga och trivs att arbeta nära andra människor.

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

Övrigt

Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag där du kommer att bli anställd av KFX HR-partner men arbeta på plats hos Canon i Mölndal.

Arbetstiderna för tjänsten är belagda under kontorstider måndag - fredag.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I denna process genomförs kunskap- och personlighetstester samt en bakgrundskontroll. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.
Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Brännerud på 031-711 98 00. Välkommen in med din ansökan! Visa mindre

Danish Speaking Customer Support

Om tjänsten Do you speak Danish fluently and feel ready for the next challenge in customer service? Do you have a technical interest and want to help Canon's customers? We are looking for a committed colleague who wants to be part of Canon's experienced customer service team in Mölndal. With this employment you will be hired through KFX HR-partner. For the right candidate, there are good chances of long-term employment at Canon. The job is full time, wit... Visa mer
Om tjänsten
Do you speak Danish fluently and feel ready for the next challenge in customer service? Do you have a technical interest and want to help Canon's customers? We are looking for a committed colleague who wants to be part of Canon's experienced customer service team in Mölndal.

With this employment you will be hired through KFX HR-partner. For the right candidate, there are good chances of long-term employment at Canon.

The job is full time, with working hours Monday-Friday, 8.00-16.30.

Om företaget
Canon has been a leading provider of digital imaging and information technology to both individuals and companies since it started back in 1937. Canon Professional Service Center (PSC) in Mölndal is responsible for all service and support of Canon's professional photo, consumer and business products (ITCG) in the Nordic and Baltic countries.

At Canon, you get support and encouragement from colleagues who share your ambitions and help you succeed and grow. Canon invests in your professional development. Canon leaders give you the freedom to try new things and you get to be part of a culture where success is shared and celebrated as a team.

Arbetsuppgifter
In the role as Danish-speaking technical support at Canon, you answer questions from customers who are of a technical nature, often connected to networks. Through a high level of service, you handle troubleshooting, complaints and handle questions before purchasing products and marketing campaigns. You have contact with both private and corporate customers and can get help from one of your five competent colleagues in the team.

Canon is constantly working to keep its staff trained and motivated, so you get the opportunity to continuously set aside time for product training and self-development. Everything for you to thrive and be able to stay up to date on the latest products and technology. In the long run, you will also help train and coach the first line team, both in Sweden and abroad.

Kvalifikationer
The most important attribute you need is a strong commitment to help customers. You do not need to have a great deal of technical knowledge, but you must have a technical interest in order to be able to absorb training and knowledge from your colleagues. If you have knowledge of networks, that is a big plus.

Previous experience of customer service work is desirable but not a requirement
Fluent speech and writing in Danish
Understand and speak good English
Understand and speak good Swedish is a plus
A good sense of service is mandatory

Övrigt
Start: as soon as possible
Employment: Ongoing
Working hours: Monday-Friday 8-16.30

Is it you we're looking for? Then send in your application today via kfx.se.
Selection takes place on an ongoing basis, which means that the position may be filled before the last application date. You may have to perform various personality and knowledge tests in this recruitment process.

For questions or concerns, contact the responsible recruiter Filippa Ericson. Visa mindre

Kort uppdrag som receptionist till välkänt livsmedelsföretag i Mölndal

Om tjänsten Är du en stjärna på service och vill vara med och skapa en välkomnande miljö i reception? Vi söker dig som vill vara med och skapa en inbjudande miljö med musik, kaffe, människor i rörelse och såklart ibland smakprover av företagets fantastiska sortiment! Är du utåtriktad, full med energi och har ett professionellt sätt att möta kunder och kollegor? Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer. Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-p... Visa mer
Om tjänsten

Är du en stjärna på service och vill vara med och skapa en välkomnande miljö i reception? Vi söker dig som vill vara med och skapa en inbjudande miljö med musik, kaffe, människor i rörelse och såklart ibland smakprover av företagets fantastiska sortiment! Är du utåtriktad, full med energi och har ett professionellt sätt att möta kunder och kollegor? Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer.

Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbetar heltid eller deltid hos vår kund.

Arbetstider kl. 08-17 måndag-fredag. Uppdraget sträcker sig från mitten på april fram till slutet på juni med möjlighet till förlängning.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Arbetsuppgifter

Som receptionist har du en spännande roll med varierande arbetsuppgifter inom service, administration och kontor. Du tar emot och hanterar ärenden i växel, mail och intranät. Du ser till att alla besökare och internt anställda känner sig välkomnande till kontoret och blir bemötta på allra bästa sätt. Du är med och skapar en trevlig och inbjudande miljö i receptionen och i konferensrum genom att hålla fint, pynta vid högtider, servera nygjort kaffe och smakprover. Du stöttar kollegor på kontoret med enklare administration samt hanterar massagelistor, intranät och resesystem. Du uppdaterar växelsystem och hanterar beställningar till internt anställdas butiksshop. Andra löpande arbetsuppgifter kan tillkomma.

Kvalifikationer

I den här tjänsten söker vi dig som tidigare arbetat med service och reception. Du trivs i en internationell miljö och har en personlighet som utstrålar härlig energi och positivitet. Service sitter i din ryggrad och din sociala och prestigelösa förmåga tar dig långt. Du har ett flexibelt förhållningssätt, tar ansvar för ditt arbete och har en förmåga att se vad som behöver göras. Du är självgående, initiativtagande och ser alltid till att leverera förstklassig service.

För att passa i den här tjänsten är du kommunikativ och är duktig på att formulera dig i både tal och skrift, på så väl svenska som engelska. Du har förmåga att lyssna in kundens och kollegors behov och gör allt för att göra dem nöjda.

Övrigt

Start: Omgående
Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Visa mindre

Strukturerad orderadministratör till attraktivt livsmedelsbolag

Om tjänsten Är du administrativt lagd och vill arbeta på ett välkänt företag inom livsmedelsindustrin med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig! Du bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid med start omgående. Om o... Visa mer
Om tjänsten

Är du administrativt lagd och vill arbeta på ett välkänt företag inom livsmedelsindustrin med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som orderadministratör tillhör du ett team som alla arbetar mot företagets affärskunder. I denna rollen kommer du ha fokus på företagets kunder där du tar emot och administrerar kundens order. Arbetet kräver hög noggrannhet och struktur samt vana att arbeta i affärssystem.

Kvalifikationer

För att trivas i rollen tror vi att du är en noggrann och strukturerad person som trivs i en roll med mycket ansvar. Du arbetar effektivt och är alltid professionell i mötet med kund, oavsett om det sker via telefon eller mail.

Tidigare erfarenhet av administration och orderhantering är meriterande. För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska samt ha förmågan att lätt sätta dig in i nya affärssystem. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning. Kunskap inom de övriga nordiska språken är meriterande.

Övrigt

Start: Omgående.
Arbetstid: 08.00-16.15, 30 min rast.
Arbetsplats: Mölndal

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sofia Brännerud på telefonnummer: 031 711 98 00. Visa mindre

Noggrann ordermottagare

Om tjänsten Är du en strukturerad och noggrann person som vill fortsätta utvecklas inom administration? Har du dessutom erfarenhet från orderhantering? Vår kund söker nu en självgående person som drivs av att arbeta med administration! Tjänsten är med start i april/maj och beräknas pågå minst sex månader, med goda chanser till förlängning. Arbetet sker i dessa tider hemifrån, enstaka dagar på kontoret i Mölndal. Om oss KFX HR-partners fokus har alltid ... Visa mer
Om tjänsten
Är du en strukturerad och noggrann person som vill fortsätta utvecklas inom administration? Har du dessutom erfarenhet från orderhantering? Vår kund söker nu en självgående person som drivs av att arbeta med administration!

Tjänsten är med start i april/maj och beräknas pågå minst sex månader, med goda chanser till förlängning. Arbetet sker i dessa tider hemifrån, enstaka dagar på kontoret i Mölndal.

Om oss
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
I rollen som ordermottagare tillhöra du en hjälpsam grupp som vill nå gemensamma mål. Tillsammans med dina kollegor jobbar du med orderhantering och fungerar som en brygga mellan de olika funktionerna i säljprocessen.

Fokus är att stödja säljavdelningarna så att de kan fokusera på sina kärnuppgifter och på så sätt få en ökad säljproduktivitet.

Dina arbetsuppgifter kommer i stort att omfatta nedan områden:

• Ta emot information/underlag från sälj och självständigt lägga in i systemet
• Granskning av data
• Svara på frågor från säljavdelningen avseende order-, leverans- och installationsprocessen
• Hantera gruppens gemensamma mailinkorg


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av administration, gärna orderläggning och ordersystem. Vidare söker vi dig som är:

• Strukturerad och noggrann.
• Har förståelse för säljprocessen.
• Serviceinriktad och kommunikativ.
• Kan arbeta självständigt och i grupp.
• Van att arbeta i olika system, IT-intresse är till stor fördel.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt.


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse, senast maj 2021.
Arbetstid: 08.00-16.30, viss möjlighet flextid.
Arbetsplats: Främst hemifrån, kontoret är placerad i Mölndal.

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula Jansson på telefonnummer: 031 711 98 00. Visa mindre

Orderadministratör till Paulig Group i Mölndal

Om tjänsten Trivs du att arbeta med administration och vill arbeta på ett attraktivt företag inom livsmedelsindustrin med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig! Du bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund Paulig Group i Mölndal. Tjänsten är på helt... Visa mer
Om tjänsten
Trivs du att arbeta med administration och vill arbeta på ett attraktivt företag inom livsmedelsindustrin med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund Paulig Group i Mölndal. Tjänsten är på heltid med start inom kort.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är idag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Om företaget
Paulig är ett familjeägt livsmedelsföretag som vill skapa en ny, hållbar matkultur - för både människa och planet. Paulig erbjuder smaker i alla former: kaffe och drycker, Tex Mex och kryddor, snacks och växtbaserade alternativ. Företagets varumärken är Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green; och Poco Loco.

Pauligs omsättning uppgick 2020 till 920 miljoner euro. Företaget har över 2 000 medarbetare i 13 länder som alla samlas kring syftet For a life full of flavour. www.pauliggroup.com

Arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör tillhör du ett team på 8 härliga kollegor som alla arbetar i nära samarbete mot företagets affärskunder. I denna rollen kommer du ha fokus på företagets nordiska kunder där du hanterar order, leveranser samt förfrågningar på produkter, främst via mail men även via telefon. Arbetet kräver struktur och effektivitet samt vana att arbeta i affärssystem.

Kvalifikationer
I den här tjänsten söker vi dig som har tidigare erfarenhet av administration och gärna service. Meriterande är det om du tidigare arbetat med orderadministration.

För att trivas i rollen tror vi att du är en noggrann och strukturerad person som trivs i en roll med ansvar. Du arbetar effektivt och är alltid professionell i mötet med kund, oavsett om det sker via mail eller telefon. För oss är det viktigaste att hitta rätt person som verkligen kompletterar teamet och bidrar med just sina unika styrkor. Paulig värdesätter nära samarbete i gruppen så att du gillar att växa tillsammans med dina kollegor är en förutsättning.

För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska samt ha förmågan att lätt sätta dig in i nya affärssystem. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning.


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse, gärna inom kort.
Arbetstid: 08.00-16.15, 30 min rast.
Arbetsplats: Mölndal

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula Jansson på telefonnummer: 031 711 98 00. Visa mindre